miercuri, 5 iulie 2017

,

This or That Book Tag


Fiindcă nu am mai făcut un tag de pe vremea când aveam 15 ani, m-am gândit că a sosit timpul să mai fac unul. 
Îi mulţumesc Mihaelei de la The cemetery of books pentru nominalizare! Tag-ul a fost creat de Ayunda de la Tea and Paperbacks

Regulile sunt: 

  • menţionează creatorul tag-ului; 
  • menţionează blogger-ul care te-a nominalizat; 
  • alege o variantă de răspuns din cele două; 
  • dă tag altor persoane pentru a realiza şi ele acest tag.

Preferi cititul în pat sau în alt loc? 


Cu siguranţă aleg patul; e cel mai comod şi mai relaxant loc pentru citit.

Personaj principal feminin sau personaj principal masculin? 

Sincer, nu contează. Atât timp cât cartea este frumoasă, acest amănunt este neimportant pentru mine. 

Gustări dulci sau sărate?


Gustările dulci, clar! Sunt înnebunită după ele. 

Trilogiile sau seriile alcătuite din mai multe volume? 

Trilogiile, căci ele conţin toate elementele necesare pentru a se contura o poveste reuşită, fără a se lungi povestea dacă nu mai este nevoie. 

Naraţiune la persoana I sau a III-a? 


Naraţiune la persoana I, aşa pot să intru mai bine în pielea personajului principal, ca să simt ce simte şi el. 

Cititul în cursul nopţii sau în cursul dimineţii? 


În cursul nopţii, că dimineaţă dorm până la 10-11, dacă nu chiar 12. 

Librărie sau bibliotecă? 



Librăria online, e mai uşor să îţi iei cărţile pe care le vrei şi, de cele mai multe ori, le poţi cumpăra cu reduceri foarte mari, gen 50% sau chiar mai mult. 

Cărţi care îţi provoacă râsul sau cărţi care te fac să plângi? 



Îmi plac cărţile care mă fac să plâng (ciudat, ştiu), fiindcă ele transmit ceva, mai exact o emoţie puternică pentru a ajunge să verşi lacrimi. Nu prea citesc cărţi care mă fac să râd. 

Copertă albă sau neagră?


Neagră, ador cărţile care au coperta neagră! Îi dă un aspect misterios şi mă atrag mai mult spre a le citi, în comparaţie cu o copertă albă. 

Roman psihologic sau de acţiune? 

Acum că e vară prefer cărţile ce se citesc uşor, aşa că aleg romanul de acţiune. 

Şi cam ăsta a fost tag-ul. Sper că v-a plăcut şi vouă, căci mie mi-a plăcut foarte mult! 
Oricine poate prelua tag-ul, dar vreau să nominalizez în mod special câteva persoane: Ana de la Far away from reality, Denisa de la We Fall In Love With BooksIoana, Şniţel, Alexandra de la Alex citeşte şi reciteşte şi nu în ultimul rând Adelina de la Bibliomaniac.

Eu am fost Anelly.
Ne citim data viitoare!
Share:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu