luni, 10 septembrie 2018

, , , , , ,

Recenzie: „Alt cuvânt pentru dor” (Nu te împiedica de mine, te implor!, #2) - Georgiana Vâju

Titlu: Alt cuvânt pentru dor

Autor: Georgiana Vâju

Anul apariției: 2017

Categorie: Dragoste

Colecție: Alfa

Numărul de pagini: 322

Editura: Quantum Publishers



Descriere

„Sentimentele pentru Iv o readuc pe Ana la sanatoriu, unde acceptă un post de psiholog. Însă trecutul ei și al lui Iv îi prinde din urmă, punând piedici în calea prezentului. Pot cei doi face față încercărilor, pentru a-și salva iubirea?
Povestea lor continuă, cu noi intrigi și sentimente contrastante. De câtă pasiune, înțelegere și iubire este nevoie pentru a lăsa trecutul în urmă și a privi cu optimism spre un viitor fericit în doi?”


Părerea mea


Încă de la primul volum al seriei am fost fascinată de povestea dintre Ana și doctorul Iv ce are loc la sanatoriul unde protagonista noastră se internează pentru a-și regăsi liniștea de odinioară. Subiectul cărții, însoțit de replicile piperate cu mult umor și ironii la tot pasul, m-a determinat să îmi doresc să continui lecturarea seriei. Speram să simt o evoluție a scriitoarei față de cartea de debut, iar Georgiana nu m-a dezamăgit nici în cazul de față. Fără doar și poate este vizibilă evoluția autoarei, pentru că trăirile și emoțiile Anei le-am simțit mult mai intens decât în primul volum, iar eu asta așteptam. Așteptam mai multe gânduri, mai multe sentimente scoase la iveală din partea Anei și, spre bucuria mea, am avut parte de ele din plin.

Dacă ar trebui să descriu acest volum în trei cuvinte, cu siguranță ar fi următoarele: emoționant, profund și, totodată, tulburător. 

„Era fața hidoasă a iubirii, pentru că da, există și o față urâtă a iubirii. O întâlnim, la un moment dat, cu toții, oricât am vrea să credem că nu există.”

În acest volum descoperim motivul principal pentru care Ana s-a internat la sanatoriul doctorului Ivan Dumitru. O dragoste apusă ce i-a zdruncinat atât mintea, cât și sufletul. „Alt cuvânt pentru dor” ilustrează două timpuri ce se împletesc frumos: trecutul alături de fostul soț ce a înșelat-o după ani buni de căsnicie și prezentul în compania lui Iv.

Bineînțeles că între Ana și Iv se naște o dragoste fără limite, motiv pentru care Ana se întoarce la sanatoriu în calitate de psiholog și de iubită a fermecătorului Iv. Totul începe să devină mai frumos pentru Ana, viața ei prinde din nou culoare și simte că durerile trecutului dispar în mod miraculos datorită bărbatului din viața sa, însă și Iv are un secret dureros care, atunci când va fi dezvăluit, va tulbura complet apele dintre cei doi.

Tensiunile de cuplu apar încă din momentul în care Ana trebuie să aleagă primul pacient pe care să îl viziteze, iar ea o alege întâmplător pe Simona. Mare greșeală, căci această femeie o să încerce din răsputeri să stea în calea fericirii lor.

Și totuși, cine este această Simona? Vă las pe voi să descoperiți cine este și dacă va reuși să intervină între cei doi îndrăgostiți!

„Alt cuvânt pentru dor” ne prezintă o dragoste recent răsărită, dar care este tare pătimașă. Totuși, secretele trecutului, nesiguranța și incertitudinile sunt prezente, astfel că relația dintre Ana și Iv are urcușuri și coborâșuri. Finalul acestui volum m-a lăsat cu sufletul la gură, în așteptarea unei continuări.

„Suntem amintire, doar amintire și dor. Suntem creați din fâșii de amintiri trăite și netrăite. Suntem suma sentimentelor noastre, suma dorurilor, visate și imaginate.”


RATING: 5/5


Sponsorizare


Cartea a fost oferită de Editura Quantum Publishers pentru recenzare, cărora le mulţumesc mult!
Cartea poate fi comandată de pe site-ul editurii - click aici.
Pentru a fi la curent cu reducerile şi cu apariţiile cărţilor, puteţi urmări noutăţile editurii şi pe pagina de Facebook.


Eu am fost Anelly.
Ne citim data viitoare!
Share:

4 comentarii:

  1. Și totuși m-am împiedicat peste tot de seria aceasta. Cine știe, poate, curând o voi culege și eu de pe undeva! Frumoasă recenzie! =)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă bucură inima să fiu aici să-i spun un cuvânt de mulțumire doctorului Isikolo.
    Nu m-am gândit niciodată că voi putea să-mi văd căsnicia funcționând din nou, în ciuda faptului că totul a funcționat deja împotriva mea, doctorul Isikolo a venit în ajutorul meu. Am avut o problemă în casa mea care l-a făcut pe soțul meu să plece și eram deja însărcinată și mi-a devenit greu să mă descurc fără el în viața mea. Familia lui m-a susținut de-a lungul timpului, dar nimeni nu ne-a putut ajuta să ne reunească, cu excepția doctorului Isikolo, care mi-a răspuns la momentul în care aveam cea mai mare nevoie de ajutor. A rezolvat problema și soțul meu s-a întors acasă la mine imediat după 48 de ore pentru că încă locuia în același oraș cu mine. Este destul de uimitor când găsești ajutor acolo unde ai crezut cel mai puțin că poți primi ajutor. Încă o dată, îți mulțumesc Dr. Isikolo pentru tot ceea ce faci pentru a ajuta oamenii care au mare nevoie de asistență. Trimiteți-i un e-mail la: isikolosolutionhome@gmail.com sau WhatsApp-i la +2348133261196

    RăspundețiȘtergere